piątek, 14 sierpnia 2015

PROLOG



 Wracam, po 2 latach spędzonych we Włoszech. Nie z własnej woli, raczej na prośbę brata. Zapytacie dlaczego wyjechałam? Proste, przez NIEGO. To miał być zwykły niezobowiązujący układ. Tylko sex, nic więcej. Nikt miał się o tym nie dowiedzieć…zwłaszcza JEGO narzeczona. Nikt nie znał prawdziwego powodu mojego wyjazdu. We Włoszech miałam dokończyć studia, ale postanowiłam wrócić na prośbę Michała. Tyle, że JEGO miało już tam nie być, nie przypuszczałam, że przedłuży kontrakt o kolejne 2 lata. Teraz siedziałam w samolocie nieświadoma tego co mnie czeka po powrocie do kraju, nieświadoma tego, że znów go spotkam.
Nazywam się Anastazja Winiarska I od 3 lat jestem cholernie zakochana…w NIM.



                                                                         ~*~
No i w końcu jest! Prolog miał być dużo wcześniej...no ale wakacje mam nadzieje, że rozumiecie :>
No to zaczynamy tym wpisem historie Anastazji Winiarskiej i tajemniczego JEGO :D Mam nadzieję, że wam się spodoba i zostaniecie ze mną. No to ten teges..(nigdy nie wiem co pisać na początku :( )
Liczę na waszą obecność :) No i już nie będę wam nudzić...Do następnego :D
AAA zapomniałabym zajrzyjcie do zakładki BOHATEROWIE! 

17 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie! Lubie taką dramaturgie :D Mów szybko Kiedy następny?! Byle jak najszybciej! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ciesze się, że się podoba :D Następny najprawdopodobniej 23 :)

      Usuń
  2. Jejku to bedzie cos cudownego! Kto to ON?! Facu? Włodi? Moze wreszcie doczekam sie w jakims opowiadaniu Nico ?! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się ciekawie. informuj m nie o nowych rozdziałach na: www.lot-po-nasze-zycie-marzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nim? Czyli kim no kurczę...
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no zgaduj zgaduj :>
      Następny prawdopodobnie 23 :)

      Usuń
  5. Nim? Czyli kim no kurczę...
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nim? Czyli kim no kurczę...
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. o masz mnie :)
    bardzo mi się podoba, tylko ten ON... KIM JESTEŚ?! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostaje ! zapowiada się świetnie a czyżby ON to był Kłos / Wrona ??
    Tosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie się cieszę :D
    "ON" no cóż...przekonasz się c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie zajrzałam w zakładkę bohaterów dlatego strzelam w Wojtka Wlodarczyka. Tak mam na niego fazę ale csiii xd
    Ogólnie prolog mi się podoba :) czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  11. No chyba sobie żartujesz że mam nie wiedzieć kto to! :/
    Już Cię nie lubię!
    Ma to być Włodarczyk. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. No chyba sobie żartujesz że mam nie wiedzieć kto to! :/
    Już Cię nie lubię!
    Ma to być Włodarczyk. :*

    OdpowiedzUsuń